هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه گفت: حملات پهپادی و موشکی به طور هم‌زمان و با این گستردگی مقتدران سپاه پاسداران در جهان بی‌سابقه بوده و این ضربهٔ به‌موقع و کاری به اسرائیل ستودنی است.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۸۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، سرهنگ پاسدار علی رجبی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه به تحلیل حملهٔ موشکی بامداد امروز ۲۶ فروردین‌ماه توسط رزمندگان غیور ایران به سرزمین‌های اشغالی پرداخت و اظهار کرد: این حملات پهپادی و موشکی به طور هم‌زمان و با این گستردگی در جهان بی‌سابقه است و این نشان‌دهندهٔ قدرت و اقتدار نظامی ایران است که دو پیام در سطح جهانی و منطقه‌ای دارد.

 وی افزود: پیام این عملیات که وعدهٔ صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی است برای دنیا این بود که اسرائیل باآن‌همه سروصداهایی که دارد و دم از سیستم‌های دفاعی پیشرفته مانند گنبد آهنین و فلاخن داود و غیره می‌زند، با این عملیات گنبد آهنینش درهم شکست و در برابر حملات مقتدرانه ایران ناتوان بود و حتی داشتن سلاح اتمی نیز در برابر ایران بازدارندگی ایجاد نکرد.

 رجبی با اعلام اینکه ایران معادلات جهانی را تغییر داد و نشان داد که سلاح اتمی در برابر ایران بازدارندگی ندارد بیان کرد: پیام این عملیات در سطح منطقه این است که کشورهای حاشیه خلیج‌فارس که گهگاهی جرئت پیدا می‌کردند و برای ایران شاخ‌وشانه می‌کشند درحالی‌که توان دفاعی آنان در حد رژیم صهیونیستی نیست الان دریافتند که به‌هیچ‌عنوان توان تقابل و ایستادگی در برابر اقتدار ایران را ندارند.

 وی اذعان داشت: این عملیات در بهترین زمان و به بهترین شکل توانست کاری‌ترین ضربه را به پیکرهٔ صهیونیست وارد کند. همان‌طور که با وقوع عملیات طوفان الاقصی به فرمودهٔ رهبر انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی دیگر به قبل بازنخواند گشت حالا با این عملیات ضربه کاری‌تری خورد و آبرویی برایش نماند و به نابودی نزدیک‌تر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها